Zmykam z YOYO


Postanowiłem zmienić dostawcę serwera dla mojego bloga … 😀 powodem było raczej słabe ładowanie się bloga oraz problemy z NextGEN Gallery. Jak wcześniej pisałem dzięki opcji “safe_mode=ON” na serwerze YOYO.pl nie tworzyły mi się miniaturki importowanych zdjęć w NextGEN Gallery. Mój wybór padł na hosting a w zasadzie profil w Wrdpress MU  (WordPress Multi User) obsługiwany przwez twórców tego sławetnego silnika blogowego jakim jest WordPress.

Na pierwszy rzut oka administracja silnika jest identyczna jak w tradycyjnym WordPress instalowanym indywidualnie… jednakże nie trzeba się przejmować instalacją silnika, możliwościami bazy danych, włączoną czy wyłączoną jakąś opcją w php.ini na serwerze… czyli o 80% problemów mniej… 🙂

Jednak nie ma nic za darmo!!! nie mogę np.: zainstalować sobie takiej wtyczki jaką bym sobie życzył, nie mam wpływu na plik CSS (chyba, że wykupię odpowiednią ilość kredytów 😐 ).

Nie wiem czy należy zaliczyć ten fakt do zalet, w systemie do wyboru jest spora ilość gotowych skórek bloga. Jednak w indywidualnej instalacji również są one dostępne, (strona ze skórkami: http://themes.wordpress.net/), ale przynajmniej nie muszę się z nimi diablić 😀 poprostu są. Wystarczy wybrać najbardziej odpowiadającą własnym preferencjom. Mój wybór padł na skórkę Garland stworzoną przez Stefana Nagtegaal i Stevena Wittens. Na pewno przyjdzie czas na testy i innych skórek ale na razie ta jest chyba dobra.

Jak na razie System mi pasuje tak więc pewnie troszkę “TU” zabawię. :]


Zalety:

+ Nie trzeba martwić się o hosting,

+ Nie trzeba martwić się o Bazy danych,

+ Prosta administracjia,

+ Idealna opcja dla tych którzy nie chcą marnować czasu na zabawę z kodem,

+ Promocja bloga na witrynie WordPress.com,

Wady:

w zasadzie rzadne, indywidualne możliwości dostosowania bloga,

brak możliwości instalacji wtyczek,

Leave a Reply

