Start


W końcu… jakby się zmusiłem hehe. Znaczy się ruszyć jakąś moją osobistą stronkę. Coś ‘ala’ blog, choć i pewno stronka będzie mogła być zakwalifikowana jako pełnowartościowy blog 😀

Na stroncę będę publikował swoje doświadczenia i osiągnięcia w dziedzinie IT oraz przy okazji swoje portfolio.

Jako silnik obrałem starego dobrego WordPress`a. Wybór padł z paru względów… W pierwszej kolejności chciałem zainstalować joomla_1_0_13-pl niestety zaraz po instalacji okazało się, że nie mogę się zalogować do panelu admina a strona głóna … nie było jej wogóle. Tak więc nie bawiąc się zbytnio w ciuciubabkę natychmiast przystąpiłem do instalacji w/w WordPress`a. Standardowa skórka silnika nie bardzo mi się widziała więc natychmiast wrzuciłem temat fBlue 1.0 by Fredrik Fahlstad. Temat bęsdzie sukcesywnie moderniozowany wedle moich upodobań.

Serwer z którego korzystam to darmowy hosting YoYo.pl. Nie powala może na kolana pod względem swoich parametrów ale jest free! i jak na razie to mi wystrczy.

Leave a Reply

